niedziela, 10 marca 2013

Witajcie!

Ramkowy blog powstał po to, byście mogli na bieżąco śledzić wszystkie nowości. Będę tutaj publikowała nowe wzory, kolory oraz informowała Was o promocjach.

Ramki najpierw powstały w mojej głowie jako pomysł na udekorowanie mieszkania. Po długich poszukiwaniach nie znalazłam nic co by mi odpowiadało, a byłby dostępne na naszym rynku.
Długo przeszukiwałam strony internetowe i kiedy trafiłam na coś interesującego, cena powalała.
Dlatego pierwsze ramki powstały z myślą o moim prywatnym wnętrzu, kolejne z myślą o moich klientach, a w rezultacie postanowiłam stworzyć ofertę dla szerszej liczby odbiorców.
Ramki może kupić każdy, a dla fotografów prowadzących własną działalność gospodarczą, posiadam specjalną ofertę. Wasi klienci również mogą się cieszyć pięknymi produktami.

Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz